Factuur betalen
Betalingen
Nieuwe patiënten, patiënten die al gewend zijn bij ons te pinnen en patiënten die niet verzekerd zijn voor de tandarts dienen de betaling direct per pin aan de balie te voldoen.
In de overige gevallen geldt het volgende:
- U kunt de betaling uiteraard meteen na behandeling per PIN voldoen of:
- U ontvangt de factuur binnen 2 weken na behandeling via Infomedics, dit is het bedrijf dat voor ons de facturatie verzorgt (Infomedics “cleart” indien mogelijk meteen bij uw verzekeraar zodat u alleen een nota krijgt van het deel dat u zelf nog moet betalen/het deel dat niet vergoed wordt door de verzekering). Infomedics tel.nr: 036-2031900 ma tm vrij van 9.00 tot 17.00 of rekening@infomedics.nl
- Op de factuur staat een betalingstermijn, zorg dat u binnen de termijn betaalt anders zullen er bij een herinnering extra administratiekosten in rekening worden gebracht.
Infomedics
Hoe werkt digitaal factureren bij Infomedics? (dit geldt niet voor patienten die per PIN betalen)
Als uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij ons bekend zijn, biedt Infomedics u de mogelijkheid om uw rekeningen voortaan online af te handelen. Na uw bezoek aan onze praktijk ontvangt u van Infomedics een papieren rekening én een e-mail waarin u wordt uitgenodigd een account aan te maken op www.infomedics.nl. Bij het aanmaken van uw account wordt u stap voor stap begeleid.
Liever op papier? (dit geldt niet voor patienten die per PIN betalen)
U bent natuurlijk niet verplicht uw rekeningen per e-mail te ontvangen. U bepaalt dat zelf. Wilt u uw rekening liever niet online afhandelen? Betaal dan de papieren rekening die u van Infomedics ontvangt.
CZ verzekerden
Door een beleidswijziging van CZ kunnen we niet meer rechtstreeks declareren bij CZ. U ontvangt uw factuur voortaan per e-mail via Infomedics. Infomedics controleert, indien mogelijk, bij CZ wat u vergoed krijgt zodat u alleen een factuur krijgt van het deel dat u zelf nog moet betalen/het deel dat niet vergoed wordt door de verzekering. Wanneer uw e-mailadres niet bij ons bekend is ontvangt u uw factuur per post in een roze envelop. Wenst u de factuur niet via Infomedics te ontvangen dan is het alternatief pinnen aan de balie. U krijgt uw factuur dan meteen mee en kunt deze indienen bij uw verzekeraar indien van toepassing.
Was u al gewend te pinnen dan blijft dat zo.